Nu ska det bloggas

Från och med nu kommer det finnas mer att läsa på bloggen. Jag kommer att skriva och jag hoppas ni alla andra kommer att hänga på. Berätta om era kurser och vad som är bra Helst inget dåligt….smile. Jo, allt som kan bli bättre med våra kurser är välkommet.

1 Response so far »

  1. 1

    Helene said,

    Vilken tur att Lena äntligen fått tillgång till bloggen, jag tror hon blir en något flitigare bloggare än vad jag är 🙂 Nu har jag precis varit ute och tränat i regnet, lite nytt för Ture i hemtam terräng, några lite längre linjetag och några i lite knepigare terräng och hör och häpna, TVÅ målområden och sedan som avslutning ett litet sök där han fick ta sig igenom täta granar för att fortsätta söka bakom. HAN klarade det bra men usch vad nervös jag blev av att inte se vad han gjorde där bakom granarna, hujedamen säger jag bara.


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar